Najczęściej zadawane pytania

1. Chcę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu (dodać książki, usunąć książki, anulować całe zamówienie, połączyć dwa zamówienia)

Niestety nie mamy takiej możliwości, zamówienia trafiają od razu po złożeniu do systemu informatycznego magazynu i nie mamy możliwości ich zmieniania.

 

2. Nie zdążyłam/em odebrać przesyłki z paczkomatu i wróciła ona do nadawcy

Prosimy o kontakt na email: [email protected] – zwrócimy pieniądze za zamówienie, weźmiemy na siebie koszty zwrotu. Nie mamy możliwości ponownej wysyłki nieodebranego zamówienia.

 

3. Otrzymałam/em uszkodzoną książkę

Prosimy o kontakt na email: [email protected] – na pewno znajdziemy rozwiązanie problemu.

 

4. Otrzymałam/em inną książkę niż zamawiana

Prosimy o kontakt na email: [email protected] – na pewno znajdziemy rozwiązanie problemu.

 

5. Płatność za zamówienie została odrzucona

Zamówienie można w takiej sytuacji opłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto: 44 1050 1953 1000 0092 2621 7041 z podaniem w tytule przelewu numeru zamówienia.

 

6. Nie mogę odebrać paczki w określonym terminie, proszę o opóźnioną wysyłkę

Niestety nie mamy takiej możliwości, zamówienia trafiają od razu po złożeniu do systemu informatycznego magazynu i nie mamy możliwości ich zmieniania. Prosimy o złożenie zamówienia w takim czasie żeby możliwy był odbiór paczki.

 

7. Po jakim czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane?

Zamówienie zostanie anulowane po 7 dniach od daty złożenia, ale dwa dni wcześniej (5 dni od daty złożenia) przypomnimy o nim drogą mailową z instrukcją jak można je opłacić.

 

8. W jaki sposób otrzymam fakturę VAT?

Jeżeli w zamówieniu został podany numer NIP fakturę VAT wyślemy emailem w ciągu kilku dni od daty realizacji zamówienia

 

9. Nie znalazłam/em odpowiedzi na swoje pytanie, jak się z wami skontaktować?

We wszystkich sprawach związanych z zamówieniami prosimy o kontakt na email: [email protected]

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl