1. Chcę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu (dodać książki, usunąć książki, anulować całe zamówienie, połączyć dwa zamówienia)
Niestety nie mamy takiej możliwości, zamówienia trafiają od razu po złożeniu do systemu informatycznego magazynu i nie mamy możliwości ich zmieniania.
2. Nie zdążyłam/em odebrać przesyłki z paczkomatu i wróciła ona do nadawcy
Prosimy o kontakt na email: [email protected] – zwrócimy pieniądze za zamówienie, weźmiemy na siebie koszty zwrotu. Nie mamy możliwości ponownej wysyłki nieodebranego zamówienia.
3. Otrzymałam/em uszkodzoną książkę
Prosimy o kontakt na email: [email protected] – na pewno znajdziemy rozwiązanie problemu.
4. Otrzymałam/em inną książkę niż zamawiana
Prosimy o kontakt na email: [email protected] – na pewno znajdziemy rozwiązanie problemu.
5. Płatność za zamówienie została odrzucona
Zamówienie można w takiej sytuacji opłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto: 44 1050 1953 1000 0092 2621 7041 z podaniem w tytule przelewu numeru zamówienia.
6. Nie mogę odebrać paczki w określonym terminie, proszę o opóźnioną wysyłkę
Niestety nie mamy takiej możliwości, zamówienia trafiają od razu po złożeniu do systemu informatycznego magazynu i nie mamy możliwości ich zmieniania. Prosimy o złożenie zamówienia w takim czasie żeby możliwy był odbiór paczki.
7. Po jakim czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane?
Zamówienie zostanie anulowane po 7 dniach od daty złożenia, ale dwa dni wcześniej (5 dni od daty złożenia) przypomnimy o nim drogą mailową z instrukcją jak można je opłacić.
8. W jaki sposób otrzymam fakturę VAT?
Jeżeli w zamówieniu został podany numer NIP fakturę VAT wyślemy emailem w ciągu kilku dni od daty realizacji zamówienia
9. Nie znalazłam/em odpowiedzi na swoje pytanie, jak się z wami skontaktować?
We wszystkich sprawach związanych z zamówieniami prosimy o kontakt na email: [email protected]